Cílová skupina

Komu jsou určeny reklamní předměty? Nejdříve je vhodné ujasnit si Vaše potřeby. K čemu budou předměty sloužit? Co chci dárkem sdělit, kolik jsem ochotný do něj investovat. Při rozhodování nás napadají různé otázky, na které nám mohou odpovědět profesionální firmy.

Jsou vidět všude

Přestože se to nezdá, jsou všude kolem nás. Jdete nakoupit do supermarketu a do vozíku dáváte kolečko s nějakým logem, od zaměstnavatele obdržíte poděkování za vaše pracovní nasazení ve formě dárkové sady s názvem firmy. Užíváte si siestu se svou oblíbenou kávou a hrníček po zahřátí ukazuje nápis např. pro dobrou pohodu. Venku je deštivo, ale mě to nevadí, mám velký deštník, který jsem vyhrál na plese jedné společnosti. Děti zbožňují míčové hry, co využít balonky, které dostaly na dni dětí. Nabídka je takřka neomezená.

Comments are closed.